luni, 1 februarie 2010

Aceeasi caterinca

Strofa 1:
fata nu incerca sa te flatezi singura
tin la tine la fel de mult cum tin la o lingura
deci eu kiar te plac..habar nu ai
Dak nu ma Crezi ...fii Emo si poti sa Te tai
te apreciez euh foarte mult chiar nu sti?
atat de mult incat nu as vrea copii
sau dak as avea sa fie ca tatal lot
dekat sa fie ca masa aia spalacita in clor
Tu nu intelegi k Kiar Vreau Sa Te Iubesc
nu vreau Sa Te Fut..Vreau Doar Sa Te LOvesc
sa simti pumnu meu cum se lipeste de fatza
deci ce zici ma lasi sa te iubesc o viatza?
Spune'mi Nu in Fata Dak Ai Curaj Nebun
Ejti Fumata fata Din tine A Ramas Scrum
Si Iti Spun Adevarul Vrei Sa Il Stii?
Am Futut'o si pe MAta...Cu Toti Prietenii

Refren:

fata fac aceasi caterinca de tine
esti proasta si asta tio zis in rime
tiam ziso tot timpu si nu intelegi
mai bine iati geanta si poti sa pleci
Nu Serios Chiar poti Usa E Deschisa
Toate Hainele tale Sunt In Valiza
Pentru Muie Introduce'ti o FIsa
Imi pare rau Nu pot Suntem iN Criza



Strofa 2 :
si continuam aceasi caterinca de fel
aceasi caterinca de tine si de el
aceasi caterinca de persoana ta stupida
Nu ejti Un Fluture..Ai ramas Tot o Omida
Haide ca Glumeam..Eu chari Vreau Sa fiu Cu Tine
Deci fa'mi o Clanta Si sa Nu Mai treci la mine
orikum la tine nu e nimik de neinteles
Deci te Rog Frumos: Nu'mi mai Zambii pervers
Eu Incerc Mereu Frumos Sa Iti Vorbesc
Da Cand Deschizi Gura Incep Sa ametesc
dar fetito tot asa ai ramas o copila
dekat sa te fut mai bine fut o baba senila
dar scuzama nu mai vreau sa te jignesc
k dak o mai fac mult incep sa obosesc
k despre tine pot sa fac caterinca 2 zile
....Sau Chiar mai Multe k nU ma Pot Abtine

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu