luni, 1 februarie 2010

Feels

De Ce Esti Trista?Incearca Sa Zambesti
Iubirea Unora Parca Sunt Nijte Povesti
Pana In Noapte Stay Si Te Gandesti
Iti Spui k E un Vis Si Incerci Sa Te Trezesti
Stay Pe Scaun Si Vezi Ce Ai Pierdut
Unii Nu Se Gandesc La Ce Avere Au Avut
As Vrea Sa Stiu Si Ce E In inima Ta
Si Oare M'ai Iubit?asta'i Intrebarea mea
Si Oricat As Vrea Sau As Incerca
...parca Mi'a Murit Increderea
Imi Amintesc Ce S'a Intamplat O Data
Si Pe Inima De Atunci M'ai Am o Pata
ma Pierd In Gandurile Si'Amintirile Mele
Incerc Sa Scap De Vremurile Rele
Oare tot Ce Ai Zis Au Fost Simple Cuvinte
Poate k ai uitat Dar Eu Ink le Am in Minte


Ma Inreb Acum...Mai Tii Minte Cand
Mi'ai Spus In Seara K ma Iubesti plangand?
Unde SUnt Zilele Knd Ne Plimbam Razand
Oriunde Ma Duc Am Chipul tau in Gand
Oare Iti Mai Pasa De Ce Simt Eu Acum
Knd tu Pleci Acum pe un Alt Drum
OAre Stii k Lasi in Urma Scrum
Si Clipele Frumoase S'au Prefacut In Fum
Mi'ai Spus k Nimic Nu Se Va Schimba
Si Te'am Crezut Asta A fost gresala mea
De Ce Ma Privesti Cu Ochi Reci Si goi
Ai Spus k Mereu Va exista un :Noi
S'a Intamplat Ceva Dar Nu inteleg ce
Ploua Afara Si ma Plimb Singur Pe Alee
Si Imi aminesc Cum ne Plmimbam Aman2
Dar Ce A Fost a Fost,Nu Mai Exist In Ochii tai



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu