luni, 1 februarie 2010

un gand pe o foaie

uitate in ochii mei si spunei k nu vrei
sa te am langa mine sa nu mai stau ku ei
cu tovarasii mei cei de dupa bloc
mai bine cu tine si in inima sati fac loc
hai spuneimi k asa ceva nui de preferat
k tot ce am zis mai sus nu e adevarat
k aceste lucruri tu nu ti leai dori
dar sa te gandesti k odata ne vom regasii
si vei primi aceleasi scurte intrebari
vrei sau nu? si vei simtii acei fiori
pe care ti iam promis k de ei vei avea parte
si ca de gandu meu nu scapi nici dak fugi pe Marte
asa k mai bine te gandesti akum linistita
la ce raspuns imi dai si nu mai fi uimita
k nu fac versuri doar ca sa ma simt bine
sti ca fac rime doar si doar pentru tine


esti fata ce in suflet mias dorii sa fie
sa nu pleci de langa mine din orice prostie
pe care o fac si poate o voi face
dar pentru astea de la viatza iau capace
asa k ma pedepseste destul viatza
nu pleka si uh k imi pierd sperantza
si cum se zice in toate melodiile adevarate
sperantza moare ultima si nu se ridica din moarte




fata uitate in sufletul tau
cauta bine k vei gasi un derbedeu
poate asa o sa vrei sa realizezi
k dak face ceva o face ca uh sa nul pierzi
se uita in ochii tai aceaia mici si caprui
si poate atunci o sa ai curaj sa i spui
ce vrei cu adevarat sa se intample
ca vrei ca povestea sa nu se termine
la fel ca in filmele acelea de actiune
el se lupta cu rau sa ajunga la tine
si dpa cel invinge primeste un trofeu mare
pe tine dar nu esti trofeu esti doar o simpla floare
de care el va avea grija pana sa termina romanu
deci tu esti floare el va fi gradinaru
dar uite akum povestea se va incheia
cu fraza te vreau langa mine hai spune da

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu