luni, 1 februarie 2010

inima de gheata

Am inima de gheata si totusi nu-s rece
Prietenii imi iarta greselile,timpul trece
Sangele albastru in vene-mi pulseaza
In mintea mea imaginea ta se pastreaza
Ochii de atata ura sunt de un albastru cenusiu
Mainile imi sangereaza si pateaza foaia pe care scriu
Dealungul timpului multe mi s-au intamplat
Dar nimic din ce am trait nu a fost adevarat
Toate pe minciuni si vise s-au bazat
Tot ce am cladit pentru viitorul meu s-a destramat
Am vazut ca timpul trece si nu-l pot oprii
Dar o sa las aceste versuri in urma mea,cand n-oi mai fii
O sa las in urma melodiile facute pentru voi
Amintirea zilelor frumoase facute pentru noi
Dintr-o data inima mea i-a foc dar nu se incalzeste
Ura din ea o face rece,niciodata nu se opreste
Sufletul cade intr-o prapastie neagra si adanca
Tot ce am facut in viata am facut cu sudoare si munca


Mereu am sa tin in mine inima de gheata
Doar ea sper ca ma va proteja in viata
Ea ma protejeaza sa fiu mintit si pacalit
Eu va fentez pe voi in loc sa fiu fraierit
si cu timpu poate veti realiza
k inima de gheatza va fi mereu solutia
k doar asa va veti putea apara

de lumea asta parsiva si rea

1 comentarii:

Anonim spunea...

stii prea bine ca asta e una din melodiile mele preferate..abia astept sa o scoti :D

Trimiteți un comentariu