luni, 1 februarie 2010

Doar viata mea

I don’t let my soul to think at you
I’ll go on time to time just a few
I’ll keep my head up and think
Why I am so stupid and I didn’t kept
I didn’t kept you in my life
And now I suffer I suffer twice
But this is the life and I’ll go on
Everything is going strange but not my soul
Now all the times are going down
And I miss your little eyes brown
When I was with you I was in paradise
And there everything it was nice
So that is the reason I didn’t think at you
Because after that I don’t know what to do
So let in peace let me to go on
I hate you I want to go home

Aceasta este doar viatza mea
Asa k lasa`ma in pace, nu te lega de ea
In carte nu mai exista noi doi
Plec aqm nu mai dau inapoi...


Stiu k o sa imi fie dor de tine mereu
Ai fost tot timpu` suflet langa sufletul meu
Chiar dak ne`am pierdut pe drum unu` d altu`
Sa nu uiti k orice drum se bifurca in patru
Tot timpu` exista o solutie de scapare
Sh pe orice poteca cel putin o raza de soare
In fiecare suflet pe deplin intunecat
Exista o parte foarte mica de suflet curat
Aceasta nu moare orice s`ar intampla
Acolo e locu` unde tine sufletu` agenda
Acolo se trec adevaratele iubiri ale lui
Acolo se tin amintirile knd uh imi erai alaturi
Dar asta este aqm ai plekat definitiv
Nu o sa mor ca un om primitiv
O sa trec peste toate cu zambetu` pe fatza
Sh o sa ma gandesc ...la draq am doar o viatza

Aceasta este doar viatza mea
Asa k lasa`ma in pace, nu te lega de ea
In carte nu mai exista noi doi
Plec aqm nu mai dau inapoi...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu